عکس | اتهام جنجالی مراکشی‌ها به تیم ملی نوجوانان

یک رسانه مراکشی با اشاره به ظاهر و فیزیک بازیکنان تیم نوجوانان ایران تلاش کرد این ابهام را به وجود بیاورد که چهره و فیزیک بازیکنان ایرانی با افراد ۱۷ ساله تناسب ندارد.
عکس | اتهام جنجالی مراکشی‌ها به تیم ملی نوجوانان
کد خبر : ۵۰۹۹۹

تیم فوتبال نوجوانان ایران سه شنبه در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی زیر ۱۷ سال اندونزی از ساعت ۱۵:۳۰ به مصاف نوجوانان مراکش خواهد رفت. این در حالی است که بسیاری از رسانه‌های مراکشی به این دیدار پرداخته اند و به قدرت تیم ایران اذعان داشتند.

اما در یکی از آخرین واکنش‌ها پایگاه خبری «h 24 info» مطلبی در خصوص سن بازیکنان ایرانی منتشر کرده است و سن نوجوانان این تیم را به چالش کشیده است. این پایگاه خبری ضمن اشاره به مطالبی که در شبکه‌های اجتماعی این کشور منتشر شده است نوشت: کاربران شبکه‌های اجتماعی این مساله را مطرح کرده‌اند که چهره بازیکنان تیم نوجوانان ایران مسن‌تر از سن آن‌ها به نظر می‌رسد و هرچند طبق اعلام فیفا، این بازیکنان همگی متولد سال ۲۰۰۶ هستند.

«h 24 info» در اشاره به نظرات کاربران فضای مجازی نوشته است که ریش پرپشت بازیکنان ایران متناسب با سن یک فرد ۱۷ ساله نیست و قد و فیزیک آن‌ها هم با سن آن‌ها تناسب ندارد و در این تیم بجز ۴ بازیکن، همگی قدی بالای ۱۸۰ سانتی متر دارند.

عکس | اتهام جنجالی مراکشی‌ها به تیم ملی نوجوانان

....

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
فرارو
مجله زندگی
ارسال نظر